torsdag 26 oktober 2023

Torsdag 26/10-2023 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt ja morgon var rätt kass jag vaknade till 7:30 och sedan kom jag upp till 9:00 och jag sov inget där emellan. Så stack till tandläkaren och sedan till pappershandeln och köpte papper sedan gick jag hem med detta och sedan hade mitt paket kommit så jag gick tillbaks till posten och hämtade detta och så hem igen. Så fick jag i mig frukosten och så satte jag igång med att få upp skrivaren. Jag läste inte ordentligt och satte inte på wi-fi och misslyckades med att installera ett par gånger och sedan gick det inte att skriva ut på den så jag fick tillslut ringa till supporten och efter ett bra tag så tog hon kontroll över datorn och installerade för hand och då fungerade det som det skulle. Och denna nya skrivare skriver ut på båda sidorna automatiskt. Jag gick igång med detta till 11:30 och var klar till just innan 15:00. Då jag gick igång med middagen hade idag igen wok och såg en serie när jag åt idag. Och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så gjorde jag räkningarna igår med glömde säga det igår. 

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja tandläkaren idag och sedan skrivaren så jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: