torsdag 19 oktober 2023

Torsdag 19/10-2023 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt igen somnade lite sent igår till ett tiden kom sedan igång idag till sex tiden och sedan till åtta tiden kom ur sängen till 10:10 idag igen. Fick i mig frukosten och sedan gick jag igång med romanen körde den idag till 14:00 idag gick igång idag till tolv tiden. Så sedan efter detta fick jag igång med middagen till 15:00 tiden hade idag igen wok och såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Sedan har jag också spelat spelet jag laddade hem igår men bara korta stunder idag. En bra dag igen hoppas att detta fortsätter dag efter dag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja kom igång idag till tolv tiden och körde sedan till 14:00 och idag kom jag på mycket igen så jag har mer att skriva tills imonn om jag då sover vill säga hoppas på det.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: