måndag 30 oktober 2023

Måndag 30/10-2023 20:04

DAG: Jaha till natt igen och inatt somnade jag bättre men vaknade tidigt idag igen först till sex tiden sedan till åtta tiden sedan till 9:00 låg sedan till 10:00 då kom jag ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till 12:00 körde idag till 14:00 gick lite trögt idag men ändå en bra dag idag. Så sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick i mig middagen och såg en serie idag när jag åt det var bodies igen är 8 eller 9 avsnitt att se så det är en bit kvar att se ännu. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja kan inte komma på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde allt idag igen och idag var jag inte så sen utan rätt i tid för en gång skull.

ROMAN: Jaha idag körde jag ca tre timmar och det gick bra även om jag var lite seg idag så gick det bra ändå.

MUSIK: Nä inget hör idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: