fredag 27 oktober 2023

Fredag 27/10-2023 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen när jag somnar som jag vill så somnar jag till mellan 00:00 och till 01:00 men somnar jag till tidigare och sedan vaknar igen till två tiden så blir natten kass. Så var det inatt och vaknade sedan till någon gång och så till 7:00 sedan när klockan ringde till 10:50 då det var dags för att skanna datorerna fick sedan i mig frukosten och så knasade datorerna igen ja det är programvaran som inte vill går till 28% eller 29% eller till 34% sedan stannar skannern men jag uppdaterade musikdatorn och jag tror att den skannar nu blir klar tills imonn. Men denna datorn kan jag inte köra på och nu är det bara 10 dagar kvar innan programvaran tar slut igen. Så de kommer maila mig när det är klart så vi får se när detta blir då. Så sedan till 14:00 så stack jag till först apoteket och sedan till ICA för att handla sedan hem igen. Och gick igång med middagen till 15:30 tiden idag. Hade idag karréer med stripes och såg ett avsnitt av en serie idag när jag åt. Sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det nog inget mer idag nä.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja en kass natt igen så inget idag men jag hoppas att jag sover bättre inatt så ses vi igen tills imonn.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: