söndag 8 oktober 2023

Söndag 8/10-2023 19:45

DAG: Jaha till natt igen och jag glömde igår säga att grannen hade folk hemma till tre fyra tiden igår. Ja sov så där inatt igen kom igång idag till sex tiden sedan till åtta och så tillslut till 10:10 tiden då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och sedan har jag inte gjort så mycket idag jo jag har spelat idag men det gick inte bra idag försökte två gånger och nej. Så sedan till 15:00 tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter och stripes och såg en film från Disney pixal eller vad den nu hette med den hette elimentar tror jag eller nått sånt var helt okey att se. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så får vi se om läkaren hör av sig tills imonn hoppas det så jag kan få nya tabletter att sova på. För just nu sover jag kasst och får inget alls gjort på dagen. Så vi håller tummarna för detta tack.

TRÄNING: Jaha jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja inget idag heller.

MUSIK: Och samma här inget alltså.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: