tisdag 17 oktober 2023

Tisdag 17/10-2023 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt igen även om jag vaknade lite tidigt idag igen. Så la mig som jag skulle igår och vaknade sedan till åtta tiden kom sedan ur sängen till 10:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag igen till efter tolv tiden för jag borstar tänderna till tolv efter detta satte jag igång idag. Körde idag till 14:00 då jag tappade farten och la ner för idag. Sedan har jag spelat spelet idag igen och idag gick det bra att spela men jag höll inte på så länge idag utan spelade tills det var dags för bossen då la jag ner för idag. Så sedan till 15:00 tiden fick jag igång middagen hade idag fläskkotletter med pommes och såg ett nytt avsnitt av wensday (ja jag vet inte hur man stavar till detta ännu) och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det nog inget mer idag nä.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt som jag gjorde inatt och vaknar pigg igen.

ROMAN: Ja idag kör jag igen och det gick bra idag även om jag tappade farten till 14:00 tiden och la ner då. Men idag kom jag på mycket mer att skriva och jag har mer sedan att lägga till med så en bra dag idag.

MUSIK: Nä inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: