måndag 27 november 2023

Måndag 27/11-2023 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt kom i säng till 00:30 tiden då hade jag ont i nacken och kom upp till 00:40 för att ta ett par tabletter så sedan så sov jag inte alls för grannen hade igång vatten och detta hörs till min säng så jag låg länge och lyssnade till detta inatt. Så somnade jag någon gång och fick sedan upp till sex tiden och göra tvåan sedan till säng igen och kom sedan upp till 11:30 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig igen fram till 14:50 då jag kom upp och fick iväg till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen såg idag på ingenting bara slö glodde och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe. Och idag har jag haft surauppstötningar jag köpte chips som min magen inte gillar. Just nu kan jag inte äta suor creeam eller dill och gräslök det har jag alltid kunnat innan men inte nu. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen efter middagen ja sedan var det nog inte mer idag tror jag visst nä.

TRÄNING: Jaha idag var jag illa seg när jag kom till gymmet och jag gjorde inte allt idag jag hade inte lust att göra allt idag så jag hoppade idag men kass natt så.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Och nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: