tisdag 28 november 2023

Tisdag 28/11-2023 19:54

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång till sju och trettio kom sedan ur sängen till 10:30 tiden var rätt pigg idag tror jag i alla fall. Fick i mig frukosten och sedan gick jag igång med romanen till 12:30 idag körde fram till 15:00 då jag gick igång med middagen hade idag korv och bröd och klyft och såg en film idag om hector puaro ja det var agata chisti som skev den men såg idag döden i venedig eller nått sånt hette den. Var helt okey att se har sett de andra med denna serien och såg idag denna. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och så har jag inte gjort mer idag. Jo jag laddade hem ett spel som jag fick gratis via mina formulär jag fyller i men det var så där.

TRÄNING: Nä inget idag jo jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja körde idag även om jag var rätt seg och tappade farten så gick det rätt bra idag det är en polis jag skriver om och han är bara med på slutet så inte så lång historia om honom idag men jag har kvar att skriva tills imonn med och kanske länger. Men det gick bra idag.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: