torsdag 2 november 2023

Torsdag 2/10-2023 20:10

DAG: Jaha sen idag glodde på Youtube just nu och glömde tiden. Så till natt igen kass natt igen kom igång idag till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 10:10 ingen mer sömn där emellan heller. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag jo jag tänkte gå igång med romanen men så ringde jag till McAfee och sedan efter detta så såg jag att nya Cubase 13 kom ut så jag satte igång med att ladda hem och köpa detta idag så jag hoppade romanen idag efter kass natt i alla fall. Så sedan tog detta tid att först få igång datorn sedan köpa och sedan ladda ner så kockan var runt 15:00 eller över när detta var klart ja jag tror att kockan var runt 16:20 när jag sedan stängde musikdatorn. Fick i mig middagen jag hade idag karréer med ris och pepparsås och såg ett till avsnitt av samma serie idag har nu två avsnitt kvar att se. Ja och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja mer? Jo imonn är det tvätt för mig så ingen roman imonn heller.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och nej inget idag heller.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!  

Inga kommentarer: