lördag 25 november 2023

Lördag 25/11-2023 19:49

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt igen fick sura uppstötningar och fick ta ett pulver mot detta inatt. Ja sov så där inatt kom igång till sex tiden sedan sju och så nio och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till ett tiden men idag orkade jag inte så länge utan la av och gick sedan igång med middagen hade idag korv och bröd och klyft såg en film idag igen sov var väldigt kass kommer inte ihåg vad den hette heller. Så efter detta fick jag i mig kaffet igen och så lagade jag träningsmaten som jag glömde göra idag innan gjorde nu så mer? Nä.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja körde lite idag i alla fall men mer tills imonn hoppas jag i alla fall.

MUSIK: Nä inget här idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: