fredag 24 november 2023

Fredag 24/11-2023 19:30

DAG: Jaha till natt igen då ja och kom igång idag till sex tiden sedan till sju och så till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått jo jag la mig på sängen och låg där till 13:20 då jag kom upp (jag sa igår att maten skulle komma mellan 12:00 och 15:00 men det var mellan 13:00 och 15:00) sedan till 13:30 tiden kom maten och sedan packade jag upp den och så slängde jag soppåsen och så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och klyft och såg idag klart filmen jag började på innan nya Alien. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen jo jag gick igång med skannern till imorse till 10:00 och den är inte klar ännu på någon av datorerna mer? Nä.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja inget här heller.

MUSIK: Jaha inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: