torsdag 9 november 2023

Torsdag 9/11-2023 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång inatt till sex tiden sedan till sju och så till nio tiden kom sedan ur sängen till 11:00 idag sen idag ur sängen. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:20 idag körde till 15:10 idag sedan gick jag igång  med middagen hade idag karréer med pommes och såg ett avsnitt av en serie när jag åt idag men sedan efter detta såg jag att den hade spelats in med såg inte idag att detta hade gjorts såg på SVT play. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen ja det var nog allt för idag det. Men imonn skall jag till sjukhuset och ta EKG så jag får ta en liten tripp imonn vid ja efter tolv tiden sedan hem igen skall gå hem imonn om det inte regnar för mycket vill säga vi får se tills imonn.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha idag kom jag igång lite sent till 12:20 men idag körde jag länge med jag fick läsa på mycket idag och sedan passa in i texten var det skulle komma men det gick bra idag och jag fick rätt mycket gjort idag med en bra dag.

MUSIK: Och nej inget gjort idag på denna punkt.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: