lördag 4 november 2023

Lördag 4/11-2023 19:49

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår somnade jag som jag skulle och sov sedan till 7 tiden sedan till 9 tiden och så kom jag ur sängen till 10:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till tolv tiden fram till 14:30 tiden då jag gick igång med träningsmaten. Rätt på detta fick jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och mos gott mos idag igen. Jo jag har idag skannat datorerna och felet är borta det kom en ny version av programmet och felet är borta skall ta och kontakta dem till måndag eller tisdag om detta har kört två skann på musikdatorn idag ett med gamla programmet och ett med nya och det fungerar som det skall nu. Så jag såg sista avsnittet av bodies på netflix idag och den var okey att se och ett bra slut med. Sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det nog inget mer idag tror jag nä.

TRÄNING: Ja inget här idag heller.

ROMAN: Jaha körde idag och det gick bra idag kom på en hel del även om jag tappade farten på slutet idag för jag skulle göra träningsmaten.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: