torsdag 16 november 2023

Torsdag 16/11-2023 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade till fem tiden sedan till nio tiden sedan kom jag ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så la jag mig igen jag var illa trött idag och jag vet inte varför jag var trött heller brukar sova som inatt och ändå är jag pigg när jag kommer upp men inte idag. Så  jag la mig till ett tiden och låg sedan fram till 15:00 då jag kom upp ur sängen och gick igång med middagen hade idag kotletter med ris och såg resten av filmen jag såg innan det var 65 på viaplay och den var okey det var rätt lätt att komma på hur den skulle sluta och jag fick rätt nästan i alla fall. Så efter detta så fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo igår så skrev jag ut en sak från mobilen på min nya skrivare och det fungerade som det skulle första gången för mig att göra detta igår då alltså. Jo sedan vann jag pengar igår med tror att det var 112 om jag inte minns fel på eurojackpot igen innan så hade jag två extranummer men ingen vinst så igår vann jag på inga extranummer alls. Gott mos!

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och ja inget idag heller och imonn är det tvätt som gäller för mig så till lördag kan jag komma igen på denna punkt igen.

MUSIK: Ja inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: