söndag 12 november 2023

Söndag 12/11-2023 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt men fick inte så mycket gjort idag ändå. Vaknade idag till sex tiden sedan till sju tiden och så till 10:30 tiden kom jag ur sängen till idag. Fick i mig frukosten och så tänkte jag gå igång med romanen idag till tolv och trettio tiden men strömmen gick idag gick igång igen till 13:30 tiden så jag kom igång med romanen till 13:30 tiden körde sedan till 14:00 idag då jag gick igång med att dammsuga. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kyckling och stripes och såg idag en film ja jag såg klart den jag såg för ett par dagar sedan idag och den var okey. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och jag vann inte nått igår heller som vanligt.

TRÄNING: Jaha jag har packat väskan och jag är redo att köra imonn och jag hoppas att jag sover inatt igen.

ROMAN: Ja efter strömavbrott så hann jag bara med en halv timme idag men jag fick ändå något gjort och då är det okey.

MUISK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: