tisdag 14 november 2023

Tisdag 14/11-2023 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt la jag mig och tänkte jag kommer inte få problem inatt och jag fick inte några problem inatt heller. Så det betyder att jag inbillade mig att jag hade problem i lördags och söndags. Detta är underligt för jag la mig tänkte nu skall jag upp imonn och gå igång med romanen ingen annan tanke hade jag då och så fick jag problem så jag kan inte lita på hur jag känner mig i alla fall under natten. Ja jag somnade till 00:30 tiden igår och vaknade sedan till sex sedan sju sedan åtta och nio och efter detta så kom jag ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till ett tiden idag körde idag till 14:00 då jag gav upp för idag. Så sedan till 15:00 tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris och såg en film idag på viasat 65 men jag såg inte klart idag hade inte lust att se idag ser en annan dag. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det nog inte mer idag tror jag visst nä.

TRÄNING: Ja idag packade jag väskan och jag hoppas att jag sover tills inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha idag kör jag igen efter ett uppehåll på ett par dagar. Men det gick ganska trögt idag fick inte så mycket gjort idag trotts att jag sov okey natt så gick det trögt idag. Men jag höjer dosen igen till tre så hoppas jag att jag sover bättre på det. Men jag förväntade mig inte att sova alls inatt så jag blev förvånad men hoppas på bättre dag och natt tills imonn.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: