fredag 17 november 2023

Fredag 17/11-2023 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt vaknade till sex tiden sedan till nio tiden kom sedan ur sängen till 11:30 tiden sen idag hela dan idag. Kom på sedan att jag skulle tvätta till 12:30 tiden då stack jag ner och fick in tvätten sedan upp igen. Och idag till 13:30 ner och fick upp tvätten på tork sedan till ICA för lite inköp och så hem igen och fick upp lakarna sedan till 15:40 stack jag ner och fick upp allt igen. Sedan gick jag igång med middagen hade idag fläsk och löksås och mos gott mos såg en film idag men orkade inte se klart idag heller ser en annandag det var uncharted eller något sånt heter den såg som sagt inte klart idag heller. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jag har varit sen hela dagen idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget här också.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: