måndag 13 november 2023

Måndag 13/11-2023 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt ingen låg länge inatt innan jag somnade och kom sedan igång idag till sju tiden kom sedan igång igen till nio tiden kom sedan ur sängen till 11:00 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen: Så sedan till 11:00 så dångade jag ett sms till sköterskan om detta men hon svarade inte förrän till efter gymmet idag. Så fick inget gjort på hela dan idag och så till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Så på vägen hem så var jag och hämtade min nya tandborste och fick den på laddning sedan och så gick jag igång med middagen såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så jag skall ta två och en halv tablett igen och se om jag får samma som jag har haft sedan i lördags vi får se.

TRÄNING: Jaha idag hoppade jag en övning var för mycket folk idag och jag var seg idag efter kass natt igen.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen på denna punkt imonn.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: