torsdag 23 november 2023

Torsdag 23/11-2023 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt vaknade till sex sedan till sju och så till 9:30 och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så skulle jag fixa en sak med datorn idag och alla ikonerna la sig fel och så fick jag rätta till dem och det tog sin lilla tid och efter detta så tappade farten och la ner romanen idag. Så sedan till 13:30 tiden stack jag till apoteket och sedan till ICA för att handla för imonn så kommer mina varor som jag beställde från ICA mellan tolv och tre kommer de. Så sedan till 15:00 tiden gick jag igång med middagen hade idag kyckling och pommes och såg en stund på filmen jag såg igår såg inte klart idag heller och ja jag har sett den innan en gång om jag inte mins fel. Det var en nyaste Alien av Ridley Skott som jag inte såg klart idag heller ser en annan dag. Så mer? Jo så fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo igår laddade jag hem nya Android 14 om jag inte minns fel så var det detta lite ändringar och till det bättre tycker jag i alla fall. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja som jag sa så hoppade jag detta idag kommer igen till lördag hoppas jag i alla fall.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: