fredag 1 december 2023

Fredag 1/12-2023 19:54

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång idag till sex tiden sedan till sju och så till 10:30 kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Så sedan till 11:50 så stack jag ner med tvätten och sedan upp igen. Har sedan inte gjort så mycket tills jag var nere och hängde upp tvätten och så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Jo jag glömde till 10:50 satte jag igång med att skanna datorerna är inte klara ännu och denna kommer nog gå över tills imonn sista biten tar en evighet att skanna. Så sedan till 15:30 var jag nere och fick upp tvätten och så gick jag igång med att laga maten hade idag fläsk och löksås och mos gott mos igen och såg slö glodde på teven idag inte på nått utan bara glodde idag och såg fick jag i mig två koppar kaffe idag igen. Ja sedan var det nog inget mer idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja inget här heller idag.

MUSIK: Här var inget heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: