måndag 4 december 2023

Måndag 4/12-2023 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt jag glömde ta mina tabletter igår kväll såg idag att jag hade glömt ta dem. Så till natt kom igång inatt till ett tiden sedan till sex trettio och så till nio tiden kom sedan ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till ett tiden fram till två då jag la ner för dagen. Så sedan glodde jag i datorn och klockan hann bli 15:00 innan jag kom på detta så jag var idag sen till gymmet och sedan sen hem igen gick igång med middagen till 17:00 idag. Hade träningsmaten idag och såg en serie idag igen när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Jaha idag skrev jag upp för höjning till nästa vecka igen har inte höjt på över två år nu men eftersom jag sover bättre så tänkte jag höja ett steg till nästa vecka igen vi får se hur det går då. Men allt gick bra idag i alla fall även om jag var sen idag klockan var tjugo över fyra när jag stack hem igen idag.

ROMAN: Ja idag har jag varit seg och jag fattade inte varför tills jag såg att jag glömde ta tabletterna igår så seg dag idag men fick ändå gjort en del idag så en okey dag idag.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: