tisdag 19 december 2023

Tisdag 19/12-2023 19:48

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag okey men mobilen ringde inte idag så jag vaknade idag till 11:30 och sen fick jag i mig frukosten och sen gick jag igång med romanen. Klockan var ett när jag gick igång idag och slutade sedan till 14:30 tiden idag. Sedan gick jag igång med middagen till 15:00 idag igen och jag hade karréer med pommes idag igen och såg ett avsnitt av samma serie jag såg innan och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja en rätt kass dag idag när jag inte kom igång idag när jag ville så var det en kass dag trotts att jag fick gjort på romanen idag. Och vann gjorde jag inte heller idag. Men det är ju som vanligt det eller?

TRÄNING: Japp har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha körde idag men jag hade lagt filerna fel idag så jag började på en och sedan fick jag gå över till en ny och så var inte den första klar men jag kom på det sedan så nu kör jag på den nya tills jag kommer igen på den gamla igen.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: