onsdag 6 december 2023

Onsdag 6/12-2023 20:00

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt trodde jag att jag sov bra igen la mig till 00:30 tiden och kom sedan till sans igen till nio tiden kom ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och sedan la jag mig igen och gjorde inte nått idag på romanen igen. Men sedan till 14:00 så kom jag ur sängen och klippte mig idag skulle ha gjort detta till förra månaden men glömde detta så jag gjorde idag. Jo jag köpte en bok igår via mobilen för 148 och laddade då ner till mobilen och sedan idag till datorn med. Så till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen fick igång middagen och såg ett nytt avsnitt av samma serie jag såg innan den heter oblitirated eller nått sånt okey att se på men annars så där. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha till träningen idag igen då ja och den var okey även om jag hoppade sista övningen idag tappade farten idag. Och jag kan inte förstå detta jag sover nu från 00:30 till nio tiden innan så vaknade jag till sex tiden sedan till sju och så vidare men jag är inte pigg som jag var innan. Sover jag längre så borde jag väl vara piggare eller men nä.

ROMAN: Och nej igen inget här idag heller suck!

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: