söndag 10 december 2023

Söndag 10/12-2023 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag okey men mobilen ringde inte idag så jag vaknade idag till 11:00 tiden sedan pillade jag med mobilen för att ställa in men det gick inte idag. Och då var klockan redan 12:00 jag fick i mig lite macka och sedan tog jag mina tabletter sent idag en halvtimme sent idag. Så sedan skulle jag gå igång med romanen men tappade farten idag igen så jag la ner. Och laddade hem ett nytt spel som jag spelade lite men fastande och la ner men jag spelade just nu och då gick det bättre. Så sedan till 15:00 tiden gick jag igång med middagen som idag tog tid gjorde lite annat mellan och fick jag i mig middagen till 16:00 tiden såg då sista avsnittet av serien idag och ja den var okey att se inget mer. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och som jag sa så spelade jag lite just nu innan detta mer? Nä.

TRÄNING: Ja har packat väskan för imonn om jag kör igen om jag sover då vill säga inatt igen vi hoppas på det.

ROMAN: Och nej inget idag på denna punkt. Men till 18:00 satte jag mig och läste igen skall komma igång med detta igen nu.

MUSIK: Ja inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: