fredag 22 december 2023

Fredag 22/12-2023 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen sov fram till sex och trettio sedan till nio och trettio sedan kom jag ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och sedan så stack jag till apoteket för att få ut mina tabletter men fick inget idag får imonn igen då så jag fick gå utan nått till ICA för att handla men fick inte med mig allt idag får ändå gå ut imonn för att få mina tabletter så jag gör detta imonn igen. Så sedan hem igen och fick igång middagen hade idag korv och pommes och såg en ny film som var så där att se det var nya rebel moon och den var så där avsnitt ett kommer två till nästa år igen. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och lite julmust köpte tre flaskor idag för 25 spänn för 1,4 l ett helt okey pris att köpa tyckte jag i alla fall.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt.

ROMAN: Jaha inget idag heller. Och inget imonn heller eftersom jag skall ut och köpa recept imonn innan 15:00.

MUSIK: Och nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: