söndag 3 december 2023

Söndag 3/12-2023 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång inatt till ett två sedan till sex tiden och sedan låg jag vaken till 10:30 och kom sedan ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till ett tiden fram till 14:00 då jag gick igång med inget gick sedan igång med middagen till 15:20 tiden fick idag i mig kebab och stripes och såg en serie idag igen en ny på Netflix andra avsnittet och den är okey att se. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja jag kan inte komma på mer idag så jag säger Tjingeling för idag.

TRÄNING: Ja har idag packat väskan och jag hoppas att jag sover bättre inatt igen så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha idag gjorde jag inte så mycket men fick ändå lite gjort och det får jag vara nöjd med idag. Hoppas på bättre natt inatt.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: