fredag 15 december 2023

Fredag 15/12-2023 19:30

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt mådde bättre idag än igår kom igång idag till sex tiden sedan till sju och så till 10:00 kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så till tolv stack jag ner med tvätten och så upp igen. Så sedan till ett tiden var jag nere och fick upp tvätten på tork och så stack jag till först bokhandeln och sedan apoteket och så ICA och sedan hem igen. Så sedan till 15:30 var jag nere och fick upp tvätten igen och så efter detta fick jag igång med middagen  hade idag kotletter med pommes och såg ett avsnitt av samma serie idag igen. Och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo jag var uppe till tio tiden fick igång skannern på båda datorerna går ännu.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget idag men tills imonn hoppas jag komma igång igen.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: