torsdag 14 december 2023

Torsdag 14/12-2023 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen inatt kom igång inatt till ett tiden sedan till två och så till fem tiden jag drack för mycket vatten igår så kass natt inatt. Kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Men jag tror att jag mår bättre idag än vad jag gjorde igår just nu i alla fall. Så sedan till 15:00 satte jag igång med middagen hade idag kotletter med gratäng och såg ett nytt avsnitt av samma serie jag såg igår. Och efter detta så spelade jag ett spel jag laddade hem idag ett klätterspel som var okey att spela. Jo så fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget här också. Men tills lördag hoppas jag för imonn är det tvätt för mig igen.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: