lördag 30 december 2023

Lördag 30/12-2023 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång till sex tiden som vanligt och sedan till 10:30 tiden kom sedan ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång idag med romanen till 11:30 tiden och körde sedan denna fram till 14:20 tiden då jag la ner för dagen. Sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag fläsk och löksås med mos gott mos såg en serie idag fubar som var okey att se kanske jag ser mer av den en annandag. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och sedan har jag inte gjort nått på hela dan mer idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha körde idag igen och det gick bra idag även om jag var lite seg idag när jag vaknade men sedan fick jag fart igen.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: