torsdag 7 december 2023

Torsdag 7/12-2023 19:52

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång idag till nio tiden sedan till tio kom sedan ur sängen till 11:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till ett tiden fram till två tiden då jag gav upp för dagen. Efter detta så jag har spelat spelet jag laddade hem igår som heter gunbrella spelade ett tag idag nä jag hämtade hem det idag och laddade in sedan med. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med potatisgratäng och såg ett avsnitt av samma serie jag såg igår. Efter detta fick jag igång två koppar kaffe igen och så satte jag igång med spelet igen kom till första bossen och dog så jag stannade där idag. Sedan fick jag i mig kaffet och så har jag inte gjort mer idag tror jag visst. Tror att jag skall köpa ett spel till idag eller till lördag kommer pengarna in igen. Vi får se till lördag om det blir något mer eller inte.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja var piggare idag av någon anledning men jag tror att detta är magen som gör att jag inte är pigg har kass mage ett bra tag nu men var kass igår när jag vaknade och då var jag trött men idag var magen bättre och då var jag inte så trött jag vet inte om magen tar upp näringen som den skall skall se till slutet av månaden om jag inte får gå till läkaren om detta morsan hade kass mage med men hon trodde det var tabletterna hon åt jag vet inte varför min mage är kass men det kan ha med att jag äter samma mat helt tiden vi får se om jag går till läkaren om jag kan få svar. Ja jag skrev åtminstone en halvtimma idag i alla fall.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: