söndag 17 december 2023

Söndag 17/12-2023 19:46

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång idag till sex tiden sedan till nio och kom ur sängen till 10:30 idag igen och fick i mig frukosten igen och sedan har jag inte gjort nått idag igen. Mår bättre idag igen och hoppas att jag kan gå tills imonn igen till gymmet och det skall jag göra om inget annat kommer emellan. Så sedan låg jag i sängen idag igen fram till 14:00 då jag startade om mobilen och sedan gick jag igång med  träningsmaten och efter detta så spelade jag lite och sedan gick jag igång med middagen men då var klockan redan 16:00 fick klart middagen hade idag karréer med pommes och såg ett nytt avsnitt av samma serie jag såg innan ghost wars från 2017 såg idag att den var så gammal. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och så var det inget mer idag.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag kör imonn igen nu när jag nästan är frisk igen.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: