måndag 25 december 2023

Måndag 25/12-2023 20:21

DAG: Jaha sen idag igen kom igång idag till sex tiden sedan till nio tiden kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig igen jag gick dock igång med romanen innan jag la mig men kunde sedan inte komma upp förrän till 14:30 tiden seg som fan idag igen trotts bra natt igen. Sedan till 14:50 så stack jag till gymmet och sedan hem igen. Gick igång med middagen och såg sista avsnittet av serien idag och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. En skit dag idag trotts bra natt igen. Så gjorde jag räkningarna idag med till 19:00 tiden gjorde jag detta idag. Eftersom jag låg så gjorde jag inte detta idag innan.

TRÄNING: Och träningen gick trögt idag med hade ingen fart alls idag men jag fick ändå det gjort idag.

ROMAN: Och nej inget här igen.

MUSIK: Och nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: