lördag 9 december 2023

Lördag 9/12-2023 19:52

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt vaknade jag till nio tiden sedan till 10:30 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till ett tiden körde sedan till 13:30 idag då jag gick igång med träningsmaten och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kebab och stripes och såg ett nytt avsnitt av samma serie jag såg igår. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Mer? Jo jag körde klart skannern idag när jag vaknade till 10:30 tiden körde sedan till 12:00 innan den var klar för idag.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja körde idag även om det inte var så länge så fick jag lite gjort ändå. Och såg idag att jag hade glömt ta tabletterna igår.

MUSIK: Nä inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: