tisdag 26 december 2023

Tisdag 26/12-2023 19:35

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår kväll ringde min kusin till 22:00 tiden han lämnade av en julklapp som jag fick på swish och så pratade vi ett tag och sedan hade jag svårt att somna sedan igen låg länge innan jag tillslut somnade. Vaknade sedan till sex tiden sedan till nio tiden och idag låg jag ända till 11:30 då jag kom ur sängen  och fick i mig frukosten och sedan la jag mig igen på sängen och fram till 15:00 kom jag upp och fick igång middagen hade idag kotletter med pommes och såg en film idag som hette Live the World behinde såg idag men inte till slutet hade inte lust att se idag så jag la ner efter ett tag. Så sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen och jag var sen idag gick igång med middagen till 16:00 idag efter kass natt igen.

TRÄNING: Jaha inget idag men jag skall imonn gå igång igen med denna punkt så jag skall packa väskan idag efter bloggen.

ROMAN: Och nej inget idag heller, fan vet varför jag är trött igen när jag inte var trött innan suck.

MUSIK: Och inget här heller.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: