fredag 29 december 2023

Fredag 29/12-2023 19:30

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen ja det var ett tag sedan nu men inatt sov jag så där igen kom igång idag till sex tiden sedan till 10:45 kom sedan ur sängen till 10:50 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen jag skulle tvätta idag till tolv tiden. Men idag så la jag mig och kom sedan iväg till tvätten till 12:20 tiden fick ner den och sedan upp igen och så ner igen till ett tiden för att hänga upp den samma och sedan stack jag till ICA för lite mat och sedan hem igen. Jo jag startade skannern på båda datorerna idag med till 10:50 tiden. Så sedan till 15:30 var jag nere och fick upp tvätten och sedan ner igen för att sätta upp ny tid. Det finns ingen almanacka där nere så jag fick upp och se sedan ner igen och sätta upp ny tid. Sedan låg jag till 16:15 innan jag gick igång  med middagen hade inte lust idag alls seg idag igen. Fick igång med middagen och jag åt idag kotletter med stripes och såg klart nya Dracula filmen idag när jag åt och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: