söndag 24 december 2023

Söndag 14/12-2023 19:58

DAG: Jaha sen idag igen kom igång idag till sex tiden sedan till nio tiden kom sedan ur sängen till 10:30 tiden idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte  nått idag igen. Så har jag gjort nått på hela dan idag men till 15:00 fick jag i mig två mackor med skinka på vört och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg nästsista avsnittet av serien sa igår men det var fel det var det näst sista idag sista imonn. Ja sedan fick jag i mig lite mer chokad och lite mer must och sedan också kaffe två muggar idag igen och sedan var det inget mer idag jo.


Önskar alla en God Jul!

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Säger Tjingeling!

Inga kommentarer: