lördag 16 december 2023

Lördag 16/12-2023 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt igen vaknade till sex sedan till sju och så till tio tiden kom sedan ur sängen till 10:30 idag och fick i mig frukosten och så la jag mig igen. Låg sedan till 14:00 då jag skulle upp och laga träningsmaten men hoppade det idag och låg sedan till 14:30 då jag kom ur sängen och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen idag hade jag karréer med pommes och såg en film idag nya super mario filmen på skyshowtime och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Men jag mår bättre idag igen så tills måndag hoppas jag att allt är tillbaks igen till normalt eller tills imonn förhoppningsvis ännu bättre.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja om jag mår bättre imonn så kör jag igen tills imonn vi hoppas på det.

MUSIK: Jaha inget här idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: