lördag 23 december 2023

Lördag 23/12-2023 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävla skit natt inatt fick ont i nacken och tog tabletter till 22:00 tiden men trodde att jag hade en skada i nacken för det gjorde jävligt ont och låg sedan till 6:30 då tog jag två tabletter till och så till 9 tiden sov jag i en tio minuter sedan kom jag ur sängen till 11:00 fick då i mig tre mackor till frukosten och sedan till 13:00 tiden stack jag till apoteket och fick mina tabletter och så till ICA för lite pålägg som jag glömde köpa igår sedan hem igen. Jag har inte legat länge idag för jag tror att det kan göra att nacken går igång igen så jag har inte legat så länge jo en stund till mellan 15 och 16 då jag kom upp och fick igång middagen. Hade idag korv och mos gott mos och såg näst sista avsnittet av serien ser sista imonn hoppas jag i alla fall. Ja jag fick inte i mig något kaffe idag glömde det jag glömde också att göra träningsmaten för göra imonn.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Jaha inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: