lördag 2 december 2023

Lördag 2/12-2023 19:33

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt även om ingen störde mig så sov jag så där inatt kom igång inatt till sex tiden sedan till åtta tiden kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till ett tiden fram till 14:00 då la jag av för jag skulle göra träningsmaten. När detta var klart så gick jag igång med middagen hade idag fläsk och mos gott mos idag igen. Såg inte på nått idag utan slö glodde hela tiden. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och så var det nog allt för idag tror jag nog. Får kort bloggar nu men det händer inte så mycket nu.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja körde idag en timme och det gick okey idag trotts rätt kass natt igen.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: