fredag 8 december 2023

Fredag 8/12-2023 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt igen kom igång idag till sex tiden sedan till nio tiden och så till tio kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag jo jag la mig på sängen och låg sedan till 13:00 då jag kom upp och iväg till spårvagnen och åkte till centralen för att hämta mina tabletter melatonin sedan hem igen. Jo jag slog igång datorerna till 9:50 idag med så de går ännu kommer nog bli klar tills imonn tror jag. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och stripes men idag körde jag dem lite för länge innan jag tog ut dem. Såg ett nytt avsnitt av samma serie idag när jag åt och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var nog allt för idag det ja.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Och inget här heller men tills imonn måste jag köra igen.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: