måndag 18 december 2023

Måndag 18/12-2023 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov okey fram till sex sedan till 7:30 och såg till nio tiden kom sedan igång till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 11:00 idag körde den sedan till 14:00 då jag la av för dagen för jag skulle iväg med ett paket idag till 14:30 tiden stack jag med detta till posten och sedan till gymmet idag och så hem igen. Fick igång middagen och såg ett avsnitt av samma serie jag såg innan och så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja det var nog allt för idag det ja.

TRÄNING: Jaha körde idag igen det var tungt för jag höjde till förra veckan men körde då bara måndag innan jag blev sjuk men det gick bra idag igen.

ROMAN: Ja körde idag igen och det gick bra idag även om det var lite trögt idag att komma igång så gick det bra idag.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: