onsdag 20 december 2023

Onsdag 20/12-2023 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt kom igång idag till sex och trettio sedan till nio och trettio och så kom jag ur sängen till 11:30 idag sen igen idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen ett tag sedan la jag ner för dagen tappade farten helt idag och la ner. Så efter detta fick jag igång mig själv igen till 14:30 tiden då jag kom upp och sedan till 15:00 gick jag igång med att träna sedan hem igen. Fick igång middagen och så fick jag i mig denna och såg idag två avsnitt av samma serie och så fick jag i mig middagen med och sedan två koppar kaffe med. Så mer? Nä inget mer idag.

TRÄNING: Idag gick det bra att köra igen och jag körde allt idag med. Och var inte så sen idag heller.

ROMAN: Ja jag gjorde lite idag sedan la jag ner och sket i det igen.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: