onsdag 13 december 2023

Onsdag 13/12-2023 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt fick förkylning till måndag natt ja natten till måndag men jag gick till gymmet ändå men inatt så var det värre och inatt vaknade till sex sedan sju och så till 10:00 låg sedan till 11:00 och fick i mig frukosten och så tänkte jag att jag ger upp träningen idag och det gjorde jag idag. Så sedan till 15:45 gick jag igång med middagen hade träningsmaten idag igen och såg ett avsnitt på nya serien idag igen. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och när jag såg på teven så rann ögonen som bara fan och det gick knappt att se men det gick över sedan.

TRÄNING: Jaha hoppade idag.

ROMAN: Jaha inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: