söndag 31 december 2023

Söndag 31/12-2023 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt sov fram till sex tiden kom sedan igång idag till 10:30 kom sedan ur sängen till 11:00 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till 11:30 tiden sedan till 14:00 så la jag ner och gick igång med träningsmaten som jag skulle ha gjort igår men glömde igen. Så efter detta så gick jag igång med middagen idag till 15:00 tiden hade idag fläsk och mos och löksås och såg en film idag när jag åt en film om ja jag vet inte vad den hette med den handlade om ett hus som var intelligent och den var rätt kass att se idag. Men efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och sedan har jag inte gjort mer idag tror jag visst nä.


Önskar alla ett Gott Nytt År!


TRÄNING: Jaha jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja körde idag igen och det gick bra idag igen.

MUSIK: Jaha inget här heller idag.

Inga kommentarer: