måndag 1 januari 2024

Måndag 1/1-2024 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt hade ont i nacken och sura uppstötningar igår när jag la mig. Så jag somnade sent igår kväll kom sedan igång idag till nio tiden då var jag uppe på toan och sedan gick jag igång igen till 10:45 kom sedan ur sängen till 11:15 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inget alls idag jag la mig igen fram till 14:20 tiden och sedan till 14:50 tiden stack jag till gymmet och så hem igen. Fick igång med middagen och såg en serie idag på Netflix idag vet inte om jag ser klart eller inte men såg idag. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Ja seg idag när jag kom upp och jag hoppade ett par övningar idag ändå var jag sen idag när jag körde men seg idag som jag sa innan.

ROMAN: Ja fick inget gjort idag.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: