söndag 7 januari 2024

Söndag 7/1-2024 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång idag till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden då mobilen ringde för att kolla spelet. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att klippa mig så efter detta så gick jag igång med romanen till 11:30 körde den idag till 14:30 tiden då jag la ner för idag. Och sedan spelade jag spelet ett tag idag innan jag gick igång med middagen. Hade idag kycklingben och pommes och såg igen ett avsnitt av min serie jag ser nu på HBOMax. Så sedan till efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så spelade jag lite till idag på spelet och då gick det bra att spela igen okey.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag kör imonn om jag sover då vill säga vi hoppas på det.

ROMAN: Jaha körde idag igen och det gick bra idag jag var pigg idag när jag kom igång till 10:30 tiden så jag hoppas att jag är pigg imonn med när jag vaknar så kör jag imonn igen.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: