lördag 27 januari 2024

Lördag 27/1-2024 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt kom igång till två tiden sedan till nio tiden och så till 10:30 kom sedan ur sängen till 11:30 idag sen och seg idag men fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till tolv tiden idag körde den till 14:00 idag då jag la av för jag skulle köra träningsmaten idag och det gjorde jag idag. Sedan till 15:00 tiden gick jag igång med middagen hade idag korv och stripes och såg ett nytt avsnitt av samma serie jag såg innan med Stallone har nu två avsnitt kvar att se. Så mer? Jo sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det nog inget mer idag tror jag visst nä. Jo jag har fått hål på mina jeans och jag måste köpa nya och nya skor behöver jag också så där kommer gå 2500 nått sånt men jag har pegar till detta får se när jag köper kanske till tisdag nästa vecka om jag kan får se.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha körde idag trotts att jag var sen upp idag och det gick bra och jag kan säga att jag skrev väldigt smått denna gången och det är rätt många sidor att köra.

MUSIK: Jaha inget här idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: