tisdag 23 januari 2024

Tisdag 23/1-2024 19:54

DAG: Jaha till natt och en kass natt inatt hade illa svårt att somna inatt låg länge innan jag tillslut somnade igår vaknade sedan till 10:30 tiden kom ur sängen till 10:45 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till 12:00 idag körde det till 14:20 tiden då jag la av för dagen. Sedan stack jag till apoteket och hämtade mina tabletter idag sedan hem igen. Idag gick jag igång sent med middagen till 16:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris idag igen och såg på en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan för imonn och jag hoppas att jag sover bättre inatt.

ROMAN: Ja körde idag igen och det gick okey men jag kom till en punkt där jag inte är säker på vad jag menade får kolla upp detta imonn så hoppas jag komma underfund med det tills imonn.

MUSIK: Jaha inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: