söndag 14 januari 2024

Söndag 14/1-2024 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt kom igång idag till sex tiden sedan till 10:30 tiden fick mig sedan upp till 10:25 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig på sängen och låg idag ända till 13:30 tiden då jag kom ur sängen och fick igång spelet på lotto och annat sedan till 13:45 gick jag igång med träningsmaten och sedan fick jag igång middagen till 15:00 tiden hade idag karréer och stripes och såg idag en serie en ny på Disney+ men jag vet inte om jag ser mer det var så där. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Japp det var allt för idag det.

TRÄNING: Jaha packade väskan idag och jag hoppas på sömn inatt så  kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Japp inget idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: