lördag 13 januari 2024

Lördag 13/1-2024 19:30

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen sov okey fram till 5:00 sedan kom jag ur sängen till 10:45 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång igen med romanen körde den idag till 14:00 var ganska slö idag men fick ändå gjort en del på romanen. Så till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg sista avsnittet av ECHO på Disney idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo skulle idag ha gjort träningsmaten men glömde idag får göra imonn istället kort minne har jag med. Jo så har jag spelat med idag gick inte så bra idag.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt.

ROMAN: Jaha idag fick jag igång rätt sent och sedan la jag av till 14:00 då tappade jag farten helt och la ner.

MUSIK: Jaha inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: